שלום. לפני ככמה ימים אמא של אחד מהתלמידים מבית הספר איימה על ביתי שתביא לה מכות, וקיללה אותה. מה העונש שאותה האמא תקבל ואני יכולה ללכת עם זה לבית משפט ולהוציא מאותה האמא כסף?
ליאל שלום,
לדעתי, אין מקום לתביעת פיצויים שכן אין מדובר בנזק פיסי אלא בעוגמת נפש ברף הבינוני. לכל היותר, ביהמ"ש יפסוק לכן שם פיצויים בסדר גודל של 800-500 ש"ח, בתוספת 500 ש"ח הוצאות משפט.
מה שכן, אני ממליץ לך לגשת עם הבת ולהגיש תלונה במשטרה כנגד אותה אם-ע"מ להציב לה גבול לעתיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואל שלום, לאחר שהערר על אי העמדת הנהג לדין נדחה, אין באפשרותך לעשות דבר בנושא הפלילי (זולת הגשת עתירה מנהלית/בג״צ חסרת סיכויים של ממש בתוך 30 יום, כאשר מועד זה כבר חלף מזמן). נראה לי שבאפשרותך להגי...
המשך תשובה