שלום. לפני ככמה ימים אמא של אחד מהתלמידים מבית הספר איימה על ביתי שתביא לה מכות, וקיללה אותה. מה העונש שאותה האמא תקבל ואני יכולה ללכת עם זה לבית משפט ולהוציא מאותה האמא כסף?
ליאל שלום,
לדעתי, אין מקום לתביעת פיצויים שכן אין מדובר בנזק פיסי אלא בעוגמת נפש ברף הבינוני. לכל היותר, ביהמ"ש יפסוק לכן שם פיצויים בסדר גודל של 800-500 ש"ח, בתוספת 500 ש"ח הוצאות משפט.
מה שכן, אני ממליץ לך לגשת עם הבת ולהגיש תלונה במשטרה כנגד אותה אם-ע"מ להציב לה גבול לעתיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עמית שלום, בתיק כזה, יש סכנה מוחשית של הרשעה וסכנה קטנה של הטלת עבודות שירות (התביעה מצהירה בגוף כתב האישום על כוונתה לעתור למאסר בפועל במקרה של הרשעה). אני מציע שתפנה למסכירות מח״ש, בדחיפות, בבקשה ...
המשך תשובה