בעקבות סכסוך שכנים ממושך הוגש נגדי כתב אישום מאחר וצולמתי זורקת זבל בחצר של השכנים. מדובר בזבל שהושלך לחצר שלי רק שהם לא מצולמים. למה עלי לצפות בדיון? מה יכול להיות הגרוע ביותר ?
שלי שלום,
מדובר בעבירה של הסגת גבול.
במידה שמדובר בעבירה יחידה-רוב הסיכויים הם שניתן לבטל את כתב האישום. במידה שקיימת עבירה נלווית-בהתאם למו״מ עם התביעה-ייתכן שניתן לבטל את כתב האישום (כפוף לפיצוי השכנים), ייתכן שניתן להגיע להסדר מותנה וייתכן שניתן להגיע להסדר טיעון מקל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שאול שלום, יש איום חוקי (כדין) לפגוע בגוף או בחירות או ברכוש או בשם טוב או בפרנסה ויש איום בלתי חוקי (שלא כדין). איום חוקי לפגוע בגוף יכול להיות להזמין אדם לקרב אגרוף בזירה או להגיד לו ״אני אזיין או...
המשך תשובה