היי לפני כמה חודשים לבן הזוג שלי הייתה תקרית אלימות בעבודתו. הוא היה מלצר, ולקוח תקף אותו , בוצעו חקירות בנושא והבאנו גם עדים, חוקרים ראו את המצלמות ומאיזושהי סיבה הוגש גם נגדו כתב אישום וגם נגד 2 התוקפים. השאלות שלי הן - איך קורה כזה דבר? האם יש סיכוי שזה יבוא לנגדו? האם צריך לקחת עורך דין או שזה תיק פשוט שאפשר גם לקחת מהסנגוריה ?
אורפז שלום,
צר לי לקרוא את הדברים.
אינני מעיר את התיק ולכן אינני יכול לחוות דעה.
אתם מוזמנים ליצור עמי קשר ואשמח לשוחח ולייעץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום, לגבי קוד וססמה לכניסה למערכת מנ״ע (מערכת נפגעי עבירה): תוכל לקבל אותם במש״ל (מרכז שירות לאזרח) בתחת המשטרה בה הגשת את התלונה. לגבי העתק של כתב האישום: תוכל לקבלו ממזכירות שלוחת התביעות שתג...
המשך תשובה