שוטר שלקח אותי למעצר שבר לי את הטלפון והתנהג בגסות רוח ליד הילדה שלי, התנהגות שממש לא היה בה צורך. אני רוצה לתבוע אותו על עוגמת הנפש שגרם לי. איך זה אפשרי? תודה רבה
ערן שלום,
בעניין הפלילי-יש לפנות למח״ש.
בעניין האזרחי-יש להגיש תביעה קטנה לפיצוי נגד השוטר ונגד משטרת ישראל. קח בחשבון שקיימת לשוטר ולמדינה חסינות מפני תביעה בגין מעשים שנעשו בתום לב ולמען שלום הציבור. רצוי שתתייעץ, טרם הגשת התביעה, עם עו״ד אזרחי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יורם שלום, סעיף 5 לחוק סדר הדין הפלילי קובע את עיקרון הסיכון הכפול, לפיו לא ניתן להעמיד אדם לדין, לאחר שנמצא אשם או זוכה בגין אותו מעשה (למעט חריג אחד: אם הורשע בגרימת חבלה לאדם, שלאחר מכן מת). לכן...
המשך תשובה