לפני כמה חודשים מישהו חדש בעבודה שלי תקף אותי באלימות והייתי מאושפז במשך שבוע. המשטרה עצרה אותו ועומדים להגיש נגדו כתב אישום. אחרי האירוע הוא פוטר מהעבודה. איזה בית משפט ידון בתביעה נגדו? זה קשור לדיני עבודה?
עומרי שלום,
הצטערתי לקרוא על מה שקרה לך.
ביהמ״ש שידון בעניינו של התוקף הוא בימ״ש השלום וזאת בעניין פלילי (בגין גרימת חבלה או חבלה חמורה).
במידה שתרצה, מיד לאחר הרשעתו, תוכל להגיש נגדו תביעה אזרחית נגררת לשם קבלת פיצויים (קרא עוד ברשת כל תביעה אזרחית נגררת).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהנחה שמדובר בהקלטות, שלא היו יכולות להיות ברשותך בשלב שמיעת הראיות בבימ״ש השלום ותוכל לתת לכך הסבר סביר, אני מציע (לאחר שתתייעץ עם עוה״ד שלך), כי תפנה לפרקליטות, בהקדם האפשרי, עם הראיות החד...
המשך תשובה