מישהי שהיה לי ריב רציני איתה שיקרה במשטרה לאחר שהטרדתי אותה טלפונית בזה שלכאורה הדבקתי אותה עקב קיום יחסי מין + הטרדה טלפונית. כעת קיבלתי מהמשטרה טופס שהתיק נסגר עקב חוסר ראיות. מה אפשר לעשות עם הסעיף השיקרי של: עשיית מעשה העלול להפיץ מחלה? אשמח למענה! תודה מראש!
רון שלום,
עליך להזמין את התיק לצילום מהיחידה החוקרת ע״י הגשת בקשה בכתב (לדם שקילת הגדת ברשה לשינוי עילת הסגירה. ללא נימוקים מעבר לכך). כשיגיע חומר הראיות-יש לבחון אותו ולבדוק האם קיים ״בדל של ראיה״ נגדך או לא. במידה שתבקש להתייעץ איתי בנושא (ללא תשלום)-כשיהיה בידך החומר-אשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב שלום, לא מספיק שמישהו תקף אותך (או ניסה לתקוף אותך) כדי שתהיה לך זכות להפעיל הגנה עצמית. בהתאם לפסיקת ביהמ״ש העליון יש תנאי נוסף: יש להוכיח שלא יכלת לסגת בטרם פעלת. הרציונאל הוא שלא להגיב באלימ...
המשך תשובה