אני בן 30 והכרתי בחורה בת 16 במכון כושר.. אנחנו מדברים הרבה וגם מתכתבים בווטצאפ על כל מיני דברים כמו כושר ותזונה וכל מיני דברים. אבל לא על זוגיות או עניינים כאלו. וזה כבר נמשך חצי שנה היא מהווה בשבילי ידידה שכיף לדבר איתה והיא ממלאת לי את הזמן הריק.. אבל לא מעבר לכך. אני מודע לכך שהיא מתחת ל18 ולא רוצה שום קשר זוגי איתה. רק ידידות וזהו. האם יכולים להאשים אותי בעבירה כלשהי? לצערי אני שם לב שיש פה חוקים מאוד מפלים נגד גברים בשנים האחרונות..ולכן מודאג.
דניאל שלום,
עפ״י מערכת הנתונים שתיארת (העדר יחסי תלות/מרות וכד׳)-אין שום איסור שתהיה בקשר מיני עם בת ה-16 (במידה שאין לך ספק שהיא בת 16) וכל לא ידוע לך שהיא סובלת ממחלת נפש. החוק בישראל מתיר קיום יחסי מין מגיל 16.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עמי שלום, במצב שתיארת, ניתן לפנות לתביעה בבקשה לביטול כתב האישום. במידה שהיא מסרבת, נכון יהיה לגשת לשופט מגשר ע״מ שיביע דעתו בפני הצדדים על מצב הראיות בתיק ואולי אחד הצדדים (אולי אפילו אתה) ישתכנע ש...
המשך תשובה