במהלך הפסקה בבית ספר תקף אותי תלמיד בן 18 פלוס הפגיעה לא עשתה נזק ועברה שנה מהפגיעה עד מתי אני יכול להגיש תלונה רצוי לציין כי אני קטין
אורן שלום,
אל תבזבז אנרגיה. גם אם היית מגיש תלונה מייד-התיק היה נסגר מחוסר עניין לציבור, קל וחומר בחלוף שנה.
כמו כן, לך תדע מה הבחור השני יטען שאתה עשית לו (בתוספת עד/עדי שקר) כך שקיים גם סיכון שייפתח תיק אף כנגדך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גלינה שלום, קשה לתת כאן ייעוץ מרחוק ובמיוחד מבלי לשוחח עם הקטין (שלא ברור לי אם הוא עצור או לא). ייתכן כי 3 הילדים האחרים טוענים כי הבן שלך מכר להם את הקנאביס, מכיוון שפחדו מהחוקרים וחיפשו את מי להא...
המשך תשובה