חברה מחוקה שממשיכה חפעול למרות שהיא מחוסלת עקב שמוזגה לתוך חברה אחרת לפני שנים. ממשיכה לפעול כביכול היא חברה קיימת, למשל אותה חברה מחוקה קיימה ועדת ערעור ורשמה פרוטוקול עם לוגו שלה. האם לפרוטוקול כזה יש או אין תוקף חוקי היות שנכתב על ידי חברה שאינה קיימת חברה מחוסלת? תודה
מיכל שלום,
השאלה האם יש תוקף משפטי לפעולותיה של חברה שנמחקה-היא בתחום דיני החברות-ולא בתחום הפלילי. אני מציע שתפני את השאלה לפורום המתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אמנון שלום, אתה, בהחלט, ניצב בפני סכנה מוחשית של חקירה תחת אזהרה והעמדה לדין פלילי, במידה שתיגרם חבלה למישהו או שחס וחלילה מישהו ימות. כמו כן, במידה שאתה יודע שאדם אחר עובד עבירה מסוג פשע (עבירה שהע...
המשך תשובה