שלום רב, קרה חלי מקרה שאני מצטערת עליו בו צעקתי על מוכרת בחנות בגדים שהתייחסה אליי מאוד לא יפה, ואיימתי עליה גם. היא הגישה נגדי תלונה ואמרה במשטרה שאיימתי לדקור אותה עם אולר. קיבלתי זימון להגיש לשימוע לפני פתיחת משפט נגדי בגין איומים והחזקת סכין. מה הסיכוי שלא ייפתח משפט בסוף? כדאי להדגיש שאני מצטערת ומתנצלת על התקרית?
אפרת שלום,
השאלה הנשאלת היא האם מישהו היה עד להחזקת סכין/אולר על ידך. במידה שלא, הרי שיש לך קייס חזק לסגירת התיק מחוסר עניין לציבור או להגעה להסדר מותנה (ללא הגשת כתב אישום) אך ורק בנוגע לעבירת איומים. בהנחה שמכתב היידוע נשלח אליך ע״י שלוחת התביעות-באפשרותך לצלם את חומר הראיות ולהגיש נימוקי שימוע. את מוזמנת ליצור עמי קשר ואשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ינון שלום, לא ניתן לשלם, בשלב זה, את הקנס. אבל אל דאגה. תאמין לי שגם למשטרת ישראל (שלוחת התביעות) ולבתי המשפט אין כוח לדברים האלה... ייתכן שהתיק נגדך ייסגר וייתכן שלא. במידה שתקבל הזמנה לדיון, בצי...
המשך תשובה