אבא שלי תמיד נתן לי להשתמש לו בכרטיס ויזה נטען של הדואר אבל היתה פעם אחת שלא התאפקתי והשתמשתי בו כשלא הסכים לי מדובר בסכום שלא עולה על 200 שקל ואני בן 19 מה יעשו לי אם יגישו לי תלונה………
יעקב שלום,
אני לא נותן ייעוץ משפטי עתידי.
אם אבא שלך יגיש תלונה (מה שקשה לי להאמין שיקרה)-תכתוב לי פה שוב ואשמח לסייע לך.
עד אז, עדיף שלא תעשה שטויות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלון שלום, צר לי על המצב. בהנחה שאין לחובתך רישום כלשהו ב-5 השנים האחרונות, המסקנה היא כי מדובר בתקיפה הגורמת חבלה של ממש ולא בתקיפה סתם. אחרת, התיק היה מועבר לשלוחת תביעות הסדר מותנה ולא מוגש בעניי...
המשך תשובה