נניח וכתב האישום שהגישו נגד בן זוגי ייסר מחוסר עניין לציבור. האם זה יירשם בתיק הפלילי שלו? חשוב לציין שאין לו עוד עבר פלילי והוא מעוניין להגיש מועמדות למשרה במוסד ביטחוני... מה ניתן לעשות אחרי שכתב האישום כבר הוגש?
מורן שלום,
כל עוד תיק המשטרה לא נסגר מחוסר אשמה, הרי שסביר להניח שבשל תיק המשטרה הסגור, בן זוגך לא יוכל להתקבל לעבודה במשרה ביטחונית, בשנים הקרובות (עד שיבוטל הרישום).
במקומו, הייתי מתעקש על סגירת התיק מחוסר אשמה, ואף מתחייב בכתב, במכתב של 3 שורות, שאין לי כל טענות כלפי משטרת ישראל בקשר לאירוע נשוא פל״א 12345/18 ושאינני מתכוון לתבוע בקשר אליו את משטרת ישראל או מי משוטריה. לרוב, זה מרגיע את שלוחת התביעות ויכול לסייע בסגירת התיק מחוסר אשמה.
בהצלחה!.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניקי שלום, אם אתה קטין ומדובר בתיק ראשון-כפוף לשת״פ עם קצינת המבחן (בדיקות שתן ושיחות)-התיק ייסגר (אם מדובר באירוע שני-צפוי להיות מוגש נגדך כתב אישום). אם אתה בגיר ומדובר באירוע ראשון ובכמות קטנה לצ...
המשך תשובה