האם האינטרס של הסניגוריה לא לייצג באופן שיביא נאשם לזיכוי מלא אעפי שהסיכוי גבוה בגלל תשלומי פיצויים נגד המדינה? למה בעצם המדינה תביא שהנאדם יתבע את המדינה?
הילה שלום,
הסנגוריה הציבורית היא גוף חסר אינטרסים המייצג חשודים ונאשמים מטעם משרד המשפטים. המייצגים מטעמו הם, לרוב, עורכי דין עצמאים, המעניקים שירותים חיצוניים למשרד המשפטים.
שיקולים כמו אלה שכתבת הם לא שיקולים שנלקחים בחשבון על ידם והנאמנות היחידה שלהם היא ללקוח ולא לאף אחד אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לידר שלום, את צודקת שהתנאי הזה של אי יצירת קשר בין בני זוג הוא בלתי הגיוני. את יכולה להגיש בקשה לשופט, להסביר לו שאתם בני זוג ולבקש ממנו שיצמצם את אישור יצירת הקשר ביניכם לשיחה על אירועי התיק המשותף...
המשך תשובה