שלום הייתי אצל קצינת מבחן שרשמה את כל מה שאמרתי שנתתי עדות שקר לגביי אלימות כלפיי מהבן הזוג האם והיא הייתה אצלו בכלא ואמר לה מה שהיה שלא הייתה אלימות האם זה לטובתו שהגעתי לדבר עם קצינת מבחן ושאמרתי לה שנתתי עדות שקר במשטרה והתלונה בוטלה? זה גם מה שאמרתי בבית משפט שנתתי עדות שקר האם התיק יכול להסגר בגלל חוסר האשמות?
קטי שלום,
סביר להניח שבעלך ישוחרר והתיק נגדו ייסגר רק במידה שהמשטרה תחקור אותך בגין מתן הודעה כוזבת ושם תאמרי שהתלונה הראשונית הייתה שקרית. בכל מקרה אחר, אני לא רואה סיכוי משמעותי שהוא ישוחרר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מושון שלום, הדברים שנמסרו לאשתך אינם נכונים. גם במידה שהתיק כנגד אותה מטפלת ייסגר מחוסר ראיות והיא תבקש להגיש בקשה לשינוי עילת הסגירה שלו לחוסר אשמה-היא תהיה זכאית לקבל את חומר החקירה של התיק, כולל...
המשך תשובה