שלום, במידה והשכנה הגישה נגדי תלונה בגין איומים ואשר נסגר התיק מחוסר ראיות אך לאחר החקירה נתנו לי צו הרחקה ל-30 יום, כמו כן החוקר אמר שיוציא גם לה. רציתי לדעת במקרה כזה האם היא גם אמורה להיחקר עקב ידיעה כוזבת בלא ראיות או ששולחים לה צו כזה בדואר או טלפונית.
עמי שלום,
בנתונים שציינת, כאשר מדובר בגרסה מול גרסה, לא נראה שיש ראיות אובייקטיביות (כגון: סרטון של האירוע או הקלטה שלו) להוכחת ביצוע עבירה של הגשת הודעה כוזבת ואין כל סיבה לחקירת השכנה בנושא זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נחמיה שלום, מומלץ שתגיש תלונה במשטרה בגין סחיטה באיומים. אם אתה יכול-תמלל למשטרה את השיחה בה החשוד מאיים עליך. במידה שהתיק ייסגר ע״י המשטרה-תוכל לבחור אם להגיש ערר על הסגירה או לקחת את הצדק לידיים ...
המשך תשובה