מישהו גנב ממני לפני שנה ומצא דרך לגנוב עוד. צעקתי עליו בטלפון והוא הגיש תלונה במשטרה על איומים. חקרו אותי, ולפני חודש הייתה חקירה נוספת. היום בדקתי במשטרה והתיק עוד פתוח. אין לי רקע פלילי. מה לעשות במקרה ומגישים כתב אישום? מה לעשות בשלב הנוכחי?
שלום רב,
צר לי על מה שאירע.
נוכח העדר רקע פלילי-לא יוגש כנגדך כתב אישום במקרה הגרוע ביותר-התיק נגדך ייסגר בהסדר מותנה (קרא על זה בגוגל).
אני מציע שתמתין חודש-חודשיים להחלטה בנושא.
במידה שתזדקק לעזרה-אתה מוזמן ליצור איתי קשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שימי שלום, אם תשלם לה-יש חשש גדול שהיא תמשיך לסחוט אותך. אני מציע שתנסה להקליט אותה מדברת על תשלום סכום תמורת אי הגשת תלונה מצידה וכשהיא מאיימת עליך תגיד לה שבחיים לא הרמת עליה יד אבל לא מתאים לך מ...
המשך תשובה