שלום, רציתי לדעת עד מתי אפשר לתבוע אדם בהליך בנושא עבירות רכוש? תוך כמה זמן זה מתיישן? תודה
רוי שלום,
זהו פורום כתב אישום.
אני מציע שתפנה את השאלה שלך שעוסקת בהגשת תביעה אזרחית לפורום נזיקין.
במידה שהתכוונת להתיישנות עבירת רכוש הרי שהתשובה היא 5 שנים לבגיר (במידה שלא מדובר בחבלה לרכב).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ארי שלום, בהסכמת הנאשם, ניתן לתקן את כתב האישום, בכל שלב של המשפט, עד לשלב הכרעת הדין. במידה שהובטחו לך תיקון כתב האישום והקלה בעונש, בתמורה לעדותך במשפט כנגד נאשם אחר בתיק, רצוי כי הדבר ייעשה בכתב...
המשך תשובה