היי, אני בעלת עסק וגיליתי שספק עמו אני עובדת בחצי שנה האחרונה, גבה מכרטיס האשראי שלי אלפי שקלים ללא ידיעתי/אישורי. מסתבר שעשה זאת ללקוחה נוספת, שבמקרה אני מכירה. הוא טוען שזו בעיה של חברת הסליקה. למי ניתן לפנות על מנת לבדוק את ההתנהלות שלו? האם זה מצריך הגשת תלונה במשטרה? לא הייתי רוצה שידע את זהותי. תודה
אלה שלום,
בהנחה שחברת הסליקה תאשר שלא מדובר בטעות שלה-ברור שהספק צריך לזכות אותך בגין החיוב העודף.
במידה שיסרב לזכות אותך, הייתי שוקל להגיש נגדו תלונה בגין קבלת דבר במרמה, במידה שהדבר לא יפגע בך, כלכלית, במידה משמעותית.
במידה שיזכה איתך, לא הייתי מגיש תלונה נוכח רצונך שלא להיחשף מולו כמישהי שפגעה בו.
במידה שתגישי תלונה, זהותך תיוודע לספק.
זאת, מכיוון שפרטי המקרה חייבים להיות מוטחים בו, במהלך החקירה, כדי לקבל את גרסתו.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אני שמח לסייע. תנאי ההסדר המותנה נסגרים, בקצרה, במהלך הפגישה עצמה. התנאים הם, לרוב, חתימה על התחייבות כספית להימנע מביצוע העבירה הרלבנטית לתקופה של 6-9 חודשים, תשלום קנס בסך 500-750₪ ותשלו...
המשך תשובה