הוגש נגדנו כתב אישום מנהלי על הצבת גגון, בדיון ציינו שהסרנו את המחדל השופטת אמרה תדברו ביניכם על עונש סמלי ובקשה מהתובע של העירייה להגיש טיעונים לעונש בתוך 60 יום. התובע לא הגיש דבר לבית המשפט, מה כדאי לנו לעשות בשלב הזה האם לבקש ביטול כתב אישום, או לא לעשות כלום? תודה רבה על מענה
גילי שלום,
אני לא עוסק בתחום התכנון והבניה.
נא הפנה שאלתך לפורום המתאים.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נחמיה שלום, מומלץ שתגיש תלונה במשטרה בגין סחיטה באיומים. אם אתה יכול-תמלל למשטרה את השיחה בה החשוד מאיים עליך. במידה שהתיק ייסגר ע״י המשטרה-תוכל לבחור אם להגיש ערר על הסגירה או לקחת את הצדק לידיים ...
המשך תשובה