שלום לאחר שאשתי קיבלה ממני הודעה על פתיחת תיק הגירושין, היא איימה להרוג אותי וזה מוקלט. כשנחקרה במשטרה ( נעצרה ושוחחרה בערבות עם צו הרחקה ל 5 ימים ) הגישה נגדי תלונת שווא על אלימות ואיומים שלא היו מלפני 5 חודשים. מה הסיכוי לכתב אישום נגדה או נגדי במקרה כזה?
משה שלום,
צר לי על הדברים.
לו היית מתייעץ איתי, קודם לכן, הייתי מייעץ לך להימנע מהגשת התלונה, בדיוק מהסיבה הזאת, או להקליט את אשתך הקלטה נוספת בנוגע לעובדה שמעולם לא תקפת אותה או איימת עליה.
ייתכן שיוגש כתב אישום רק נגדה, ייתכן שיוגש מגד שניכם וייתכן שהתיקים נגד שניכם ייסגרו.
במידה שתרצה, מזמן ליצור עמי קשר ואשמח לסייע בהגשת בקשה לסגירת התיק נגדך והעמדתה לדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יורם שלום, במידה שהשאלה היא האם העונש יהיה חמור יותר, במידה שתורשע, לאחר ניהול הוכחות, מאשר העונש שיוטל עליך, לפני ניהול הוכחות, הרי שהתשובה היא חיובית. לפעמים, ההבדל אפילו יכול להיות בין עונש של מ...
המשך תשובה