היי, מקרה שקרה כבר בפעם השנייה, הבת שלי הקטנה כבת שנתיים וחצי הנמצאת בגן פרטי, נמצאה משוטטת לבדה ברחוב ולאחר שנמצא על ידי עוברי אורח שהתקשרו למשטרה ודיווחו על המקרה, דבר שקרה פעמיים! בהפרש בערך של שלושה חודשים . זוהי רשלנות לשמה של הגן ובעלת הגן, ברוך השם שהילדה בסדר ובריאה ושלמה ללא פגע. האם ניתן לתבוע את הגננת בגין רשלנות? (או משהו בסגנון)? תודה.
אלישי שלום,
ניתן להגיש תלונה למשטרה ואף להוציא את
הילדה מהגן, ללא צורך בתשלום עבור המשך שנת הלימודים וזאת בשל הפרת ההסכם, מכללא, מצד הגן, לשמור על הילדה.
אני לא רואה אפשרות לתבוע את הגן בתביעת פיצויים בגין הרשלנות, שכן (למרבה המזל) לא נגרם כל נזק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זוהרה שלום, צר לי על הסיטואציה שאת נמצאת בה. נוכח העובדה שמסרת בתחנת המשטרה עדות, בה התביעה מבקשת להשתמש כדי לנסות להוכיח עובדה מסויימת או יסוד מיסודות העבירה כנגד אמך, היא הוסיפה אותך לכתב האישום כ...
המשך תשובה