אני מואשם בעבירה של תקיפה בנסיבות מחמירות אחרי ויכוח שהתדרדר במועדון, והתביעה הציעה לי הסדר טיעון שכולל הודאה בעובדות מתוקנות ועונש של עבודות שירות בלי מאסר בפועל, אבל יש לי עדים שיכולים להעיד שפעלתי בהגנה עצמית ופשוט הגבתי לאיום ממשי - האם כדאי לי לקחת את ההסדר או ללכת למשפט מלא ולהסתכן בעונש חמור יותר?
יפים שלום,
לא ניתן להשיב על שאלתך, בצורה מקצועית, מבלי לעבור על חומר הראיות.
כבר ראיתי לא מעט תיקים, בהם סברתי כי קיימת טענת הגנה טובה ולמרות זאת ביהמ״ש הרשיע, בגלל שהתרשם לרעה מהנאשם או, פשוט, האמין לעד/ת התביעה, בלי קשר לאיכות טענת ההגנה עצמה.
במידה שתרצה, אתה מוזמן לפנות אלי ואשמח להתעמק בחומר הראיות ולהביע בפניך את דעתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הודיה שלום, תיקים כאלה, לרוב, לא ייחקרו ע״י המשטרה או ייסגרו מחוסר ראיות, אלא אם יש לך ראיות מתועדות וחד משמעיות המצביעות על העובדה כי הגניבה בוצעה ע״י אדם מסויים ובנוסף אבא יהיה מוכן להגיש תלונה במש...
המשך תשובה