שמי אביטל ובתאריך 14/11/11 עברתי תאונת דכים שבו אני ועוד רכב נפגעו נאמר לי ללכת למשטרה ולדווח על התאונה,הלכתי לכ"ס ששם זה דיווחים על תאונות דיווחתי ולאחר מכן הפעלתי את הפוליסה ושולם לצד ג' עכשיו המשטרה תובעת אותי בבית משפט, השאלה שלי אם אין לי עבר פלילי ולא דוחות ולא כלום מה העונש שאני אקבל על שלא נתתי זכות קדימה ושגרמתי נזק לצד ג'?
מדובר בכתב אישום בית המשפט לתעבורה.
נא לפנות אל הפורום המתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עדן שלום, קשה להעריך את הענישה הצפויה ללא קבלת נתונים נוספים. את מוזמנת ליצור איתי קשר טלפוני ואשמח לשוחח איתך ולתת לך הערכה בנוגע לעונש הצפוי....
המשך תשובה