שלום. עקב הלשנה של שכן הוגש נגדי כתב אישום על העסקת עובדת זרה ללא האישורים המתאימים. העובדת גרה בביתנו, שומרת על הילדים, מבשלת ומנקה. מהו העונש הצפוי לי? והאם לאחר הדין ישנה דרך "להכשיר" את העובדת?
מאחר ואני משמשת תובעת חיצונית של רשות האוכלוסין וההגירה איני יכולה לענות על שאלותיך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סימון שלום, בעבירה של גניבה ממעסיק יש חובה על הפרקליטות לקיים הליך של שימוע, טרם הגשת כתב אישום. לא ברור האם ניצלת את זכותך זאת כדי להעביר לתביעה מסמכים וראיות בנושא ולשכנע אותה כי מדובר כי הועבר אל...
המשך תשובה