שלום. עקב הלשנה של שכן הוגש נגדי כתב אישום על העסקת עובדת זרה ללא האישורים המתאימים. העובדת גרה בביתנו, שומרת על הילדים, מבשלת ומנקה. מהו העונש הצפוי לי? והאם לאחר הדין ישנה דרך "להכשיר" את העובדת?
מאחר ואני משמשת תובעת חיצונית של רשות האוכלוסין וההגירה איני יכולה לענות על שאלותיך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל שלום, אני מניח שאחיך חשוד בביצוע תקיפה, שגרמה לחבלה של ממש. בהנחה שאתם מבקשים לבטל את כתב האישום, יש לבדוק את כשירותו הנפשית של אחיך, הן כיום והן במועד ביצוע העבירה. הדבר נעשה ע״י שליחתו (ע״י ב...
המשך תשובה