הותקפתי פיזית על ידי שומר בחנון שניסה לגבות ממני סכום כסף גבוה בהרבה ממה שהייתי אמור לשלם. השומר הכניס את ידו לתוך הרכב וניסה לגרור אותי החוצה. בתגובה, לחצתי על הגז והתחלתי לנסוע, כשרגלו של השומר נדרסה מהגלגל. אני עזבתי את המקום. השומר התלונן והוגש נגדי כתב אישום בגין תקיפה ודריסה. בינתיים השגתי הוכחות לכך שהשומר נוהג לרמות אנשים לטובתו בגביית דמי החנייה. האם עכשיו יש לי קייס נגדו?
אולי.
האם הגשת תלונה מסודרת במשטרה?
יכול להיות שיהיה מקום לחקור בעניינו של השומר אך לא בטוח שזה יביא לתוצאה של מחיקת כתב אישום נגדך.
הנסיבות בגינה התנהגת כפי שהתנהגת יכולות להקל בעונש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יבגני שלום, אי אפשר לדעת מראש אם כתב האישום יוגש ע״י משרד התביעות/הפרקליטות או ע״י הפרקליטות הצבאית. תתקשר לתחנת המשטרה שטיפלה בך ותשאל לטיפולו של איזה גורם התיק עבר. בנוגע לתביעה אזרחית: במידה שהת...
המשך תשובה