שלום, מתקיים משפט עם אחי בעניין חלוקת ירושה ופלישתו לבית של הורי ז״ל. אחים שלי לקחו עורך דין שייצג אותנו האם יש צורך שאני יבוא לבית משפט ? תודה
שלום רב,
בכדי לדאוג לאינטרסים שלך ובכדי שההליך ינוהל בצורה מקצועית שכן מדובר בהליך לא פשוט רצוי כי תהי מיוצגת על ידי עורך דין הבקיא בנושא.
בברכה,
תמר בן אלי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יקיר שלום, בגדול, אין תשלומי משכנתא שאישתך משלמת, או הוצאות גדולות אחרות על הדירה, אז הדירה לא תהיה בשיתוף אם אישתך. אישתך יכולה להוכיח כי ראית בה כשותפה לדירה באם תישארו נשואים שנים רבות. יוני שמי...
המשך תשובה