שלום, במצב שיש כרגע על הדירה שנרכשה במשותף הערת אזהרה ויש אפשרות כבר לרשום בקרוב בטאבו: האם במידה שהאשה נאלצת, בשל התנהגות הבעל כלפיה, להתגרש (רבני), ותהיה מעונינת להמשיך לגור בדירה / לרכוש את חלקו של הבעל- ייטיב עמה להשאיר כרגע את הדירה בהערת אזהרה או לרושמה בטאבו? מה עדיף? או שאולי בכלל זה לא משנה? תודה
על פניו, אין זה משנה סוג הרישום.
יש לבדוק כל עניין לגופו ומוטב להתייעץ עם עו"ד בנושאים בעלי ערך כספי רב.
אני כאן לכל שאלה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית שלום רב, השאלה שלך נוגעת לשני נושאים: 1. צריך לבקש למנות מומחה להעריך את שווי העסק. 2. צריך לבקש לקבל חלוקה לא שיוויונית או לחילופין לבקש לקבל "פיצוי" בגין הפער הכלכלי בינך לבין בעלך, שנוצר ב...
המשך תשובה