יש לי ולבעלי כמה נכסים שאינם רשומים על שמנו, החלטנו שאנחנו מתגרשים, איך אני מקבלת חצי מהרכוש? אציין שהוא נמצא בפשיטת רגל ואין לי מושג מה עושים.
לבנה שלום,
הואיל ונראה כי אינך יודעת כיצד לפעול בכל הליך הגירושים מוטב כי תיוועצי פרטנית על כך אצל עו"ד.
בטרם אענה על שאלתך עלי לקבל מספר עובדות נוספות וחשובות כך לשם הדוגמא מהו המועד בו נישאתם?
על כל פנים, בכדי לקבל את חלקך על פי הדין ברכוש המשותף יש להוכיח כי הנכסים הגם שלא רשומים בשמכם הם אכן בבעלותם ונושא הרישום הוא שולי.
אני ממליצה לך להסתייע על כך ללא דיחוי אצל עו"ד הבקיא בתחום.
בברכה,
תמר בן אלי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועה שלום אין רלוונטיות שהנכס נרשם על שמו של הבעל בלבד. אם מדובר בנכס/חשבון שהוא רכש פתח במהלך הנישואין מכספים שהוא השתכר במהלך הנישואים, אז מדובר בשותפות מלאה שלך. את יכולה לדרוש מעבר ל50% מזה. ל...
המשך תשובה