שלום האם אני נדרש על פי חוק מסויים לחלק את רכושי שצברתי לפי החתונה אם לא עשיתי הסכם ממון לפני החתונה? למעשה צברתי ברווקות כ 100 אל"ש ובהסכם הגירושין (לפני כ שלוש שנים) נכתב כי "כל החסכונות הרשומים על שם כל אחד מהצדדים יתחלקו שווה בשווה ". אני טוען כי מדובר בסעיף המדבר על חסכונות במהלך הנישואין והיא טוענת היום כי מדובר גם על לפני ומבקשת להתחלק בכסף שצברתי לפני.
להבנתי, המדובר בהסכם שנערך על ידכם ללא יעוץ מתאים וללא מעורבות עורכי דין, לא אוכל להשיב לשאלתך במסגרת פורום זה, שכן העניין דורש בדיקה מעמיקה של ההסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלה שלום בגדול, הדירה תתחלק שווה בשווה בין שניכם. בקטן, צריך לבדוק אפשרות לטעון שהטאבו לא משקף את המצב האמיתי עקב כפייה, אלימות רגשית וכדומה. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה