פרודה כבר 3 שנים ,הוא הגיש ברבני ואני בבית משפט שלום,רוצה להתגרש אבל לא על גבי המחיר של ויתור על הרכוש ,הוא מוכן להתגרש רק אם אני אוותר על חצי במגרש שרשום על שמנו והודיע שזה מתנה מאבא שלו והוא רוצה את זה חזרה
אין כל סיבה לוותר על חלקך ברכוש המשותף בתמורה לגט. מה גם, שלהבנתי, תביעת הגירושין הוגשה על ידי בעלך ...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רווית שלום רב, צריך לבחון את כל הטענות, אך ברגע שהבעל שילם חלק מהמשכנתא אז הוא יכול לדרוש אחוזים מסויימים בנכס. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה