תושב חוזר לאחר 20 שנה בחו״ל. חמותי טיפלה בדירה, על ידי יפוי כוח, כעת בשובי לארץ, מעוניין לגבות את שכר הדירה במקומה, ולעשות חוזה חדש. האם אני יכול, למרות שגרושתי, לא משתפת פעולה (גרה עדיין בחול)
חמותך פועלת על פי יפוי כח שניתן לה. עליך לבדוק בנוסח יפוי הכח באילו מקרים הוא אינו חל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אביבית שלום ברגע שרשום בטאבו לא בחלוקה שווה, יהיה קשה במיוחד לדרוש מחצית דירה. הצד שרוצה לדרוש מחצית, צריך להוכיח למה מגיע לו חצי למרות שרשום שמגיע לו רבע. הסיכוי לכך קלוש במיוחד. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה