שלום , אחותי קבלה פסק דין בנושא חלוקת רכוש אחרי גירושין. השופט הפנה את הצדדים לשמאי שיעריך את השווי של הבית. העו"ד שלה רוצה עוד כסף כדי ללוות אותה בשמאות,(למרות שהפסיד בתביעה) האם יש צורך בליווי משפטי של עו"ד או שניתן לעשות זאת לבד?
יש לבחון את לשון החלטת ביהמ"ש, המפנה לעריכת השמאות.
חשוב לבדוק האם ביהמ"ש קבע הליך של כינוס נכסים.
אם בית המשפט לא הורה על כינוס נכסים ובמידה ואכן, פסק הדין כבר ניתן ועכשו עוברים לשלב ביצועו - אין חובה בליווי שלב השמאות על ידי עורכי דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אייל שלום השאלה האם מגיע לרשותך חלק מהנכס תלוי בהרבה גורמים - האם היא השתתפה בהוצאות המשכנתא, האם היא תרמה לבית, כמה זמן התגוררתם בבית וכדומה. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה