התגרשתי בשנת 2007. בית המשפט מינה אקטואר בנושא חלוקת רכוש. קיבלנו את הצעתו הראשונה של ההקטואר-"הוון זכויות": לצורך הוון זכויות הגמלה נלקחה ריבית של 3.5% לשנה, קופות גמל וקרנות השתלמות לפי רווח ממוצע שנשאו הקופות עד לחוות הדעת , ויתרות בנקים ומשיכות שוערכו על בסיס הצמדה למדד המחירים לצרכן בתוספת ריבית של 3.5% לשנה. שאלתי : האם עפ"י החוק החדש של חלוקת חיסכון פנסיוני בין בני זוג שנפרדו החישוב יהיה שונה?
החוק אינו קובע אופן חישוב שונה, אלא קובע מחויבות בין הקופות ובין בן הזוג (שאינו העמית)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום צריך לבצע התחשבנות כוללת לראות אם יש לך אפשרות לרכוש את חלקו בנכס. אולי היוון של המדור לעתיד, חישוב של איזון משאבים, דרישה לפיצוי בגין הפרשי שכר וכדומה. אפשר גם להגיש בקשה למדור ספציפי בנכ...
המשך תשובה