רציתי לדעת ברגע שאחד מבני הזוג נפטר ויש דירה רשומה על שני בני הזוג מה החלק שמקבל הבן זוג שנשאר בחיים ובמובן יש ילדים
בהתאם לחוק הירושה וככל שלא נערכה צוואה, חלקה של המנוחה מתחלק בין בן זוגה (50%) והילדים (50%).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאוניד שלום, ראשית, הזכויות שלך בדירה נשארות כמובן. שנית, האם הזכויות של אישתך ז"ל עברו על שמך או שעדיין לא היה צו לקיום צוואה/צו ירושה? אישתו של בנך תוכל לקבל זכות כלשהיא רק לאחר שנים בדירה ולאחר...
המשך תשובה