שלום, אני נשואה אם לשלושה ילדים ובעלי בוגד בי עם אישה אחרת ולכן החלטנו להתגרש פה אחד. המטרה המרכזית שלי היא לקבל בעלות על הבית שהוא נכס משותף של שניינו. האם יש אפשרות על פי חוק לא לאפשר לו לקבל את החצי היחסי שלו בבית? האם באמת גבר נואף אפשר להוציא עם תחתונים מהבית? אשמח לתשובה מהירה כי אני מעוניינת לפעול במהרה
לא! בגידה אינה מהווה עילה לנישול הצד הבוגד מזכויותיו הקניניות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אילנה שלום, הליווי של עו"ד באיזון משאבים כולל הגשת התביעה כמובן, ניהול ההליך, בדיקה עם האקטואר בדבר חוות דעתו, עריכת חקירות עם צריך, והמשך ההליך עד מתן פסק דין. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה