נפרדתי מבעלי ע"י הסכם חתום בבית משפט לאחר שעבר תהליך פשיטת רגל ודירתנו המשותפת נמכרה עכשיו חזרנו לחיות יחד ברצוני לרכוש דירה על שמי האם במידה הוא מסתבך בחובות בעתיד יש סכוי שנושיו ידרשו ממני חצי מהדירה בגלל חיינו המשותפים?
אני ממליצה לך לערוך הסכם ממון לפני הרכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיקי שלום, בגדול, ניתן לאזן משאבים במקרה של פקיעת גירושין, אך ישנם מצבים שבו אפשר לאזן משאבים אף בטרם פקיעת הגירושין. לגבי הישארו בבית וכדומה, כל מקרה הוא לגופו. לגבי סעדים למנוע הברחת נכסים - ניתן...
המשך תשובה