במסגרת הליך גירושין אנחנו חושבים שבעלי יעביר לי סכום כסף תמורת הוספת שמו לדירה הרשומה על שמי, אחר כך נמכור אותה ונתחלק ברווחים. כך שמכירת מחצית מהדירה לבעלי למעשה לא תגרור חבות במס, האם זה תכנון לגיטימי ואפשרי בחלוקת הרכוש?
אני מציעה שתפנו לעו"ד המתמחה במיסוי מקרקעין לבחינת המצב המשפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לפי מה שאני מבין, הדירה בה גרתם לא היית שלכם ולכן כל "טיפוח" של הבית היה לטובת הדוד. אישתך צריכה להוכיח שהיא השקיע כסף בבית, וגם אז לא מדובר בבית שלך, לכן ככל הנראה בית המשפט לא יקבל את התב...
המשך תשובה