שלום . זוג התגרש לפני 12 שנים . בהסכם גירושים שאושר בבית משפט סוכם שאישה מוותרת על זכות בדירה ואין לה ולא יהיה לה בעתיד כל זכות בדירה . ובעל ידאג להעביר דירה ומשכנתה על שמו . הבעל כל שנים שילם תשלומי משכנתה בלי פיגורים וכמעט סיים לשלם משכנתה . עכשיו אישה דורשת חצי מי הדירה ומתברר שבעל נכון להיום עוד לא העביר דירה ומשכנתה על שמו . מה עליו לעשות ? תודה
הבעל צריך לפעול להעברת הדירה על שמו.
יש לדאוג ליפוי כח בלתי חוזר מהאשה ולאכוף את פסק הדין.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דינה שלום, אקטואר יבודק ויגיש חוות דעת על שווי העסק ושווי המוניטין ומגיע לך לפחות מחצית מזה, אם לא יותר. את יכולה להגיש גם בקשות זמניות/עיקולים. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה