שלום, אני נשואה במשך 10 שנים ללא ילדים. במשך כל התקופה הייתי המפרנסת היחידה ב-95% מהזמן בעוד בעלי מתבטל בבית. לאחרונה עלה בי הרצון להתחיל תהליך גירושין. בתקופת נישואינו צברנו ממון רב כתוצאה מהמשכורות שלי. האם הוא זכאי למחצית מהסכום?
הכלל הוא כי כל מה שנצבר במהלך הנישואין הוא 50 50.
יש בחוק אפשרות לחלוקה לא שיוויונית עליה את צריכה להתבסס.
מציעה לפנות לעו"ד שמתמחה בדיני משפחה לקבלת ייעוץ.
לרשותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דויד שלום, אם תוכיח שישנה הפרדה רכושית בפועל, וגם שהודעת לה על כך, אז בית המשפט יכול להתחשב בנושא זה. קח בחשבון רק, שבמשך תקופה היה לכם את הדירה שלה והכספים שלה והפרנסה שלה שהשתמשתם בה, ולכן בית המש...
המשך תשובה