טוען רבני דוד חסן

טוען רבני דוד חסן

הרב גולד 4 , פתח תקווה (אזור השרון והסביבה)

ייצוג בבתי הדין הרבניים ברחבי הארץ

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 10 המלצות

על המשרד

טוען רבני דוד חסן מייעץ ומייצג בנאמנות ובמסירות בבתי הדין הרבניים.

 

תחום העיסוק העיקרי של המשרד הוא בתחום דיני המשפחה לפרטיהם גירושין, משמורת, מזונות, סרבנות גט, רכוש, עריכת הסכמי ממון וגירושין.


ייעוץ וייצוג ברמה גבוהה מטוען רבני המוסמך מטעם הרב הראשי לישראל אחר בחינות מקיפות בנושאים ההלכתיים הרלוונטיים לדיני המשפחה הנדונים בבתי הדין הרבניים.


כפי שידוע לכם בית הדין הרבני שהוא דן בעניינים שבסמכותו הוא פוסק ומכריע על פי ההלכה היהודית ולכן יש יתרון גדול להיות מיוצג על ידי מי שמכיר את "שפת ביה"ד".


המוטו שלי לאנשים שמגיעים לביה"ד: "בית הדין הרבני הוא לא קזינו אז אל תהמרו שם על היקר לכם מכל".
כמו כן מקיים שיתופי פעולה עם עורכי דין בייצוג משותף ובבניית אסטרטגיות גירושין.
היחס חם, מסור, וזמין לכל פונה ואינו בא על חשבון המקצועיות.


פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות.  

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 10 המלצות)
  • 25/11/2018

    הגעתי לדוד אחרי מסכת ייסורים וערמת נפש נוראית, הרבה תקווה לא הייתה לי בנוגע למקרה שלי, חיפשתי טוענים רבניים ופניתי לעשרות, כשדוד ענה לי לטלפון הוא היה במילואים, אחרי 2 דקות של שיחה התחלתי לבכות, בכיתי 45 דק׳, כל הזמן הזה דוד הקשיב והרגיע אותי והבטיח לי שהוא יבחן את התיק ויקח אותו אם יש שם חוסר צדק. מה שקרה אחר כך זה כבר היסטוריה, פגשתי אותו אחרי שמעוותי מ-2 עורכי דין בעלי שם, שאחרי שקיבלו את הכסף לא טיפלו בתיק. הוא הגיע לדיונים ולא השאיר אבן אחת שלא הפך. גם לנוכח הרכב בראשות אב בית דין עם אג׳נדה מעוותת הוא לא ויתר. הוא עתר לבית הדין הרבני הגדול, ב40 דק׳ הוא הפך פסק דין, ביטל הוצאות והוציא את הצדק לאור. אין אנשים כמו דוד בעולם הזה! לא נשארו!! הוא מעולם לא דיבר איתי על כסף, הוא היה כל כך אנושי שהייתי המומה עד לרגע האחרון. בלי שום קשר מצאתי חבר טוב ונאמן . איזה מזל היה לי !!
     

  • 28/09/2018

    הכרתי את טו"ר דוד חסן מסיפורים ומכרים הסיפור שלי לא היה קל בכלל וכלל הרבה טיעונים . דוד היקר ישב איתי והקשיב לי ובייחד הוצאנו את האמת לאור. וזיכו את התיק ביושר! אני ממליץ לכל איש ואשה להתייעץ איתו בכל שלב. מקצועיות ומחוייבות הם שם המשחק אצלו.והמחירים סבירים ושווים לכל כיס !! בהצלחה
     

  • 27/06/2018

    דוד עזר לי עם בעיה ברבנות, ממליץ בחום
     

  • 26/06/2018

    דוד חסן הינו טוע"ר מקצוען ! הדוגל על יושר ורודף הצדק !! יודע לספק את המבוקש עבור הלקוח! יש לציין שכל פונה שיפנה לדוד חסן יכול להיות בטוח בבחירתו כי הוא נמצא בידיים טובות ... הגעתם לטוע"ר הכי מקצועי שיש .
     

  • 25/06/2018

    עורך דין טוב מטפל בענינים לפרטים יעיל מאוד ובן אדם טוב
     

  • 25/06/2018

    איש חד חכם ומוציא צדק
     

  • 25/06/2018

    דוד חסן הוא טוען רבני ישר ,אמין , רודף צדק ואיש אמת. מעבר להיותו טוען רבני הוא אדם משכנו ומעלה .. ממליץ בחום והרבה אהבה.
     

  • 25/06/2018

    הגעתי אלייך דרך דפי זהב ומאז היית בשבילי כל רגע כל דקה עד היום שהתיק מאחורי בכל שאלה בכל פניה מצאתי חבר לחיים דוד חסן היקר מעריך אותך ואת פעלך ה` ישיב לך כפליים אין עלייך טוען רבני מס`1 עם ידע רב המון תודה מעריך
     

  • 25/06/2018

    דודו הנו טוען רבני מסור מקצועי בעיקר אנושי, בזכותו התהליך היה קל צודק ושוויוני
     

  • 25/06/2018

    ״מצוין״ לא מאה אחוז מליון אחוז !! איש יקר שנהפך חבר לחיים
     

טוען רבני דוד חסן
פניה ישירה אל טוען רבני דוד חסן

למעלה