שלום אבקש לדעת מה ההליך לפסק דין של חוק החלוקה לאחר גירושים בהסכם הגירושים החתום עי בית משפט הפנסיות והביטוחים יחולקו שווה בשווה לאחר פניה לחברות הביטוח , הם מבקשים אישור חתום של חוק החלוקה האם צריך לפנות לבית המשפט אשמח לדעת מה ההליך אשמח לעזרה תודה
בוקר טוב,
ישנה פרוצדורה ספציפית הכוללת פניה לביהמש.
מומלץ להעזר בשירותים של עו"ד.
אשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיטל שלום, בגדול, גם הציוד והריהוט של הבית צריך להתחלק ביניכם. אם אין הסכמה, אז צריך להעלות את הסוגיה לבית הדין/בית המשפט. בדרך כלל נהוג שצד אחד עושה שתי רשימות של הציוד והצד השני בוחר רשימה. יוני...
המשך תשובה