שלום גרושה 6 שנים יש בבעלותינו דירה על שם שנינו אני גרה עם הילדים בדירה ומשלמת את המשכנתא הוא משלם רק מזונות לפי הסכם הדירה תימכר שבילד השני יגיע לגיל 18 . השאלה היא כזאת הגרוש עם חובות פה עם עושים לו עיקול על הדירה ואני גרה פה עושים עיקול רק על החלק שלו או שלא יכולים לעקל בגלל שאני בדירה עם הילדים

שלום רב,
ניתן לבצע עיקול על החלק שלו בדירה בגלל חובות שלו.
יוני שמיל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירית שלום אכן, בן הזוג שאינו רשום זכאי לקבלת מחצית משווי העסק/מוניטין/גידול, כאשר הדבר נעשה על ידי מומחה, בדרך כלל אקטואר. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה