עו"ד עמוס אלגלי

עו"ד עמוס אלגלי

מפי 5 , נתניה (אזור השרון והסביבה)

המשרד עוסק במשפט אזרחי מסחרי לרבות ניהול סכסוכים מסחריים, עריכת חוזים, מקרקעין על כל רבדיו, דיני עבודה, הוצאה לפועל, צוואות, ירושות והסכמי ממון

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עורך הדין עמוס אלגלי, קצין בדרגת סרן במילואים, מלווה מייעץ בתחום לקוחות רבים בתחום המסחרי, בתחום הנדל"ן, בדיני המשפחה, דיני העבודה והוצאה לפועל.

 

עורך הדין אלגלי מעניק שירות אישי ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל הארץ.

 

משפט מסחרי:

 

עורך הדין אלגלי מלווה את לקוחותיו לאורך כל הדרך, מן השלב הראשון ועד האחרון תוך מתן פתרונות ותשובות פרקטיות למכלול הצרכים המשפטיים. עורך הדין אלגלי מקים חברות ומטפל בענייניהן הרישומיים באופן שוטף, מטפל בסכסוכים ועורך הסכמים מסחריים, לרבות הסכמי זיכיון, רישום סימני מסחר, מיזמים ושותפויות שונות.

 

בנוסף, עורך הדין אלגלי מייצג לקוחות רבים בבתי המשפט השונים בכל ענפי המשפט המסחרי, לרבות סכסוכים אזרחיים, תביעות בתחום הנדל"ן (פירוק שיתוף, פינוי מושכר, ליקויי בנייה, חריגות בנייה ועוד), תביעות חוזיות והכל בהתבסס על ידע משפטי מעמיק וחתירה לניצחון.

 

דיני המשפחה:

 

עורך הדין אלגלי מטפל במגוון רחב של נושאים, לרבות צוואות, ירושות, יפוי כח מתמשך, חלוקת רכוש, מינוי אפוטרופוס, הסכמי ממון והסכמי גירושין, שלום בית, תיקי גירושין, תביעות כתובה, גישור במשפחה ועוד.

 

כמו כן, עורך הדין אלגלי מלווה את לקוחותיו בהליכי פירוק שיתוף.

 

פעולותיו של עורך הדין אלגלי בתחום ייחודי זה נעשות מתוך שאיפה להביא את הצדדים לכדי פתרון תוך שמירה על מערכות יחסים עסקיות, בינאישיות ואחרות ומתן מענה לצרכיהם ורצונותיהם של הצדדים והכל במטרה להשלים הליך יעיל וחסכוני, כאשר כל הסכם שייחתם בסיומו יכול לקבל תוקף של פסק דין.

 

דיני עבודה:

 

עורך הדין אלגלי מעניק ליווי וייעוץ למעסיקים באשר לזכויות עובדיהם, לרבות ניסוח הסכמי עבודה בעברית ובאנגלית.

כמו כן, עורך הדין אלגלי מעניק ייעוץ משפטי ומייצג את לקוחותיו בבתי הדין לעבודה בנושאים כמו: תביעת פיצויים בגין פיצוי פיטורין, שעות נוספות, הרעת תנאים, פיטורין של נשים בהיריון וזכויות נשים בעבודה לפי חוק עבודת נשים ולפי חוק שיווין הזדמנויות בעבודה, הליכי שימוע לפני פיטורין, אפליה ושיווין הזדמנויות בעבודה, הפרשות לפנסיה, הלנת שכר, בדיקה ועריכת חוזה עבודה, עוולת לשון הרע במקום העבודה, טיפול בתביעות חוב של עובדים במקרה של חברות בפירוק ועוד.

 

עסקאות מקרקעין:

 

עורך הדין אלגלי עוסק בתחומי מכירות וקניית דירות, נדל"ן ומקרקעין בכלל. עורך הדין מטפל בכל הכרוך בעריכת הסכמי מקרקעין, בכל סוגי המקרקעין הקיימים: מכר, רכישה, שכירות, יזמות, שותפות, קבלנות, קומבינציה ועוד.

 

הוצאה לפועל ופשיטת רגל:

 

ליווי חייבים, פרטיים ועסקיים כאחד, בהליכי הבראה ובהליכי פשיטת רגל, לרבות סגירת החובות בהסדר, אשר מהווה פתרון אמיתי וממשי לסילוק כלל החובות ויציאה לדרך חדשה.

 

מילה על המשרד:

 

עורך דין אלגלי חרט על דגלו להעניק שירות אישי לכל לקוח תוך מתן פתרונות יצירתיים, יעילים ובעקבות חסכוניים עבור הלקוח.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 28/04/2022

    אמין
     

עו"ד עמוס אלגלי
פניה ישירה אל עו"ד עמוס אלגלי

למעלה