שלום קב, היתי רוצה לדעת מספר דברים: 1. האם ניתן להתגרש אופן חד צדדי כאשר אחד מבני זוג לא מסכים להתגרש? 2. האם הסכם לגבי עם מי נשאר ילד אחרי גירושין הוא חלק מהסכם הגירושין או ניתן לעשות את ההסכם בניפרד בלי קשר להסכם גירושין עצמו? 3. האם הסכם לגבי הילד ניתן לערוך ולקבל קבילות משפטית עליו עוד לפני הגירושין? בתודה מראש,
שלום בוריס,
במידה ושני הצדדים יהודים לא ניתן להתגרש אם אחד מהצדדים לא מסכים, אלא אם קיימת עילת גירושין מוכחת לכפיית הגט.
הסכם גירושין צריך לכלול בחובו את מכלול הנושאים הכרוכים בגירושין, החל מקביעת משמורת הילד, הסדרי הראייה, מזונותיו וחלוקת הרכוש בין הצדדים.
ההסכם יקבל תוקף של פסק דין לפני סידור הגט בין הצדדים.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

באופן עקרוני שינוי מהותי ובלתי צפוי בהכנסות ולתקופה ממושכת, ושינויים מהותיים נוספים עשויים להביא להפחתת מזונות. בהיעדר הסכמה, יש צורך לפתוח קודם בקשה לישוב סכסוך....
המשך תשובה