אני נשואה+2 בעוד שנה בערך אקבל ירושה גדולה. האם אני יכולה להחתים את בעלי לוותר על חלקו בירושה שלי/ להעביר את זכויותיו לילדים. במקרה ונתגרש? תודה
שלום אדווה,
זכויותיך בירושה עתידית שייכות לך ולא לבעלך.
ירושה אינה מאוזנת בין בני זוג אלא אם הוכנסה בהסכמה לפול המשותף.
אני ממליצה לך לקבוע פגישת יעוץ אישי.
עו"ד ענת גוטליב שטיינמץ
מנהלת פורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לשקול שינוי תנאי המזונות, בכפוף לכך שתוכיח שינוי לרעה במצבך הכלכלי שלא היה צפוי, ירידה בהכנסות, עליה בהוצאות, עליה בהכנסות אם הקטינים וכו`. נא צור קשר טלפוני עמי לצורך קבלת יעוץ מעמיק יותר....
המשך תשובה