בהסכם הגרושים מצויין כי האשה תתגורר בדירה עד למכירתה ואסור לה להכניס צד ג׳ למגורי קבע בנכס. אם האם והאח נכנסו לדירה וגרים בנכס יחד עם האישה ,האם זה הפרת הסכם ?
שלום בועז,
על פניו נראה שכן, אולם יש לקרוא את ההסכם על מנת לתת חוות דעת מקצועית.
בברכה,
עורכת ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה, גישור וירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר לערוך נספח להסכם הגירושין ולקבוע הסדרים לגבי יציאת הקטינים מהארץ ולאשרו בבית המשפט. יחד עם זאת, יש צורך בכל טיסה לחתום על מסמך הסכמה מול נוטריון מתורגם לאנגלית על מנת שניתן יהיה להציגו בשדות התעו...
המשך תשובה