בהסכם הגרושים מצויין כי האשה תתגורר בדירה עד למכירתה ואסור לה להכניס צד ג׳ למגורי קבע בנכס. אם האם והאח נכנסו לדירה וגרים בנכס יחד עם האישה ,האם זה הפרת הסכם ?
שלום בועז,
על פניו נראה שכן, אולם יש לקרוא את ההסכם על מנת לתת חוות דעת מקצועית.
בברכה,
עורכת ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה, גישור וירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שים לב שנושאי מזונות והזסדרי שהות הינם ניתנים לשינוי בכפוף לשינוי נסיבות מהותי. ניתן לנסות לקבוע כי לא ניתן לשנות, אך הדבר כפוף לאישור בית המשפט, ולא בטוח כי תמיד הדבר נכון ולטובת הילדים. בכל מקרה, ני...
המשך תשובה