היי...התחתנתי בשנית ויש לי ילדה כבת 3 מנשואים קודמים , האם אני זכאית למדור של 30 אחוז ,מה החוק אומר לגבי מדור והאם יש בכלל חוק שקובע רף של מדור והתנאים ?...אשמח לתשובה
שלום תהילה,
בתך אכן זכאית לקבל מאביה תשלום בגין דמי מדור כחלק ממזונותיה ואולם ברור כי הם יופחתו מ- 30% בשל העובדה שיש לקחת בחשבון גם את בעלך החדש ונפשות נוספות בבית.
בברכה,
עורכת דין ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה, גישור וירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לשקול שינוי תנאי המזונות, בכפוף לכך שתוכיח שינוי לרעה במצבך הכלכלי שלא היה צפוי, ירידה בהכנסות, עליה בהוצאות, עליה בהכנסות אם הקטינים וכו`. נא צור קשר טלפוני עמי לצורך קבלת יעוץ מעמיק יותר....
המשך תשובה