אם ברבנות קיבלנו כזוג הסכם גירושין המחלק את הרכוש ובנוסף אנחנו רוצים בהמשך להסכם הנ"ל ליצור הסכם גירושין נוסף התומך בהסכם הנ"ל האם הוא צריך לקבל אישור של בית משפט?
שלום מילה,
כל הסכם בין בני זוג מחוייב לקבל אישור ותוקף של פסק דין של בית המשפט לענייני משפחה או של בית הדין הרבני.
בברכה,
עורכת דין ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה, גישור וירושה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

את יכולה לבקש שהאיזון ייעשה בהתאם לחוק חסכון פנסיוני ואז חלקך בפנסיה של בעלך נרשם על שמך וניתן יהיה למשיכה כאשר בעלך ייצא לפנסיה. באשר לזכויות גמל ו/או השתלמות, את צריכה להעביר את פסק הדין וההסכם לגופ...
המשך תשובה