היי. רציתי לברר האם עלי לשלם בנוסף למזונות ו למדור הוצאות חינוך בעבור 2 ילדיי. אחת בפעוטון פרטי ללא הסכמתי.(אין הנחה מוכרת לחד הורית ).ואחד בצהרון עיריה .זאת מאחר וגרושתי נכנסה למעגל העבודה בחודשים האחרונים. כמו כן בהסכם גירושין ו מזונות נכתב סעיף "האב ישלם לידי האם מחצית הוצאות החינוך ו הצהרון בגין הילדים.ככל שהאםתקבל סיוע והנחה ישלם האב מחצית ההוצאות לאחר קיזוז ההנחה."(כמו שציינתי בפעוטון הנ"ל אין הנחה לחד הורית משום גורם).
שלום אבי,
לפי המתואר בשאלתך, אתה אמור להשתתף במימון מחצית הוצאות החינוך עפ"י הסכם הגירושין עליו חתמת.
על מנת להבין האם יש חובה למימון מסגרת פרטית - יש לעיין בהסכם עצמו.
בברכה,
עורכת דין ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה, גישור וירושה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעקרון יש לכאורה שינוי נסיבות מהותי, אבל אני צריך לקבל נתונים נוספים כגון גיל הילדים, היקף זמני השהות שלך עם הילדים ומידע נוסף, אשמח אם תיצור עמי קשר טלפוני ותעביר לי המסמכים והמידע על מנת שאתן לך יעו...
המשך תשובה