אני גרוש 6 שנים ומשלם מזונות לשני ילדים בני 8 ו-13,השנה הבן הגדול עולה לחטיבת ביניים דבר שמצריך נסיעה יומיומית באוטובוס. האמא באה בדרישה ממני להשתתפות העלות נסיעות(כרטיסייה או חופשי חודשי), בהסכם הגירושין נכתב במפורש שהמזונות כוללים בתוכם את המדור והוצאות החינוך. האם עליי להשתתף בהוצאות הנסיעה או לא? ואם כן מה גובה ההשתתפות?
שלום חגי,
מבחינת חובה - עלייך לשלם מה שמפורט והתחייבת בהסכם.
עורכת דין ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה, גישור וירושה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעקרון יש לכאורה שינוי נסיבות מהותי, אבל אני צריך לקבל נתונים נוספים כגון גיל הילדים, היקף זמני השהות שלך עם הילדים ומידע נוסף, אשמח אם תיצור עמי קשר טלפוני ותעביר לי המסמכים והמידע על מנת שאתן לך יעו...
המשך תשובה